دانلود قسمت آخر سريال جيران

دانلود قسمت آخر سريال جيران

 

بازيگران سريال جيران
امير جعفري، اميرحسين فتحي، بابك حميديان، بهرام رادان، پريناز ايزديار، رعنا آزادي ور، گلاره عباسي، مريلا زارعي، الهام نامي، پاشا جمالي، رويا تيموريان، ستاره پسياني، سميرا حسن پور، غزل شاكري، مهدي پاكدل، نهال دشتي، هومن برق نورد، كتانه افشاري نژاد، مرتضي اسماعيل كاشي، مهدي كوشكي، فاطمه مسعودي‌فر، بهناز نازي، غلامرضا نيكخواه، سياوش چراغي‌پور، محمد شيري، حميدرضا نعيمي، رضا جهاني

خلاصه داستان
سريال جيران يك سريال عاشقانه‌ و تاريخي است كه مرتبط با 6 سال از زندگي ناصرالدين شاه است. مي‌دانيد كه ناصرالدين شاه قاچار چهارمين پادشاه اين سلسله بوده است. دوران زندگي و مرگ اميركبير و صدراعظم شدن ميرزا آقاخان نوري در اين دوره رخ مي‌دهد. وجود تم عاشقانه نيز در اين سريال ديده مي‌شود كه بسيار هيجان انگيز است. داستان آشنايي و عشق شاه با دختر روستايي به نام خديجه كه باعث ايجاد اتفاقات جذاب شده است.

زمان پخش در شبكه نمايش خانگي
24 بهمن ماه 1400

نقد و بررسي سريال جيران
حسن فتحي به عنوان كارگردان سريال جيران بعد از موفقيت در ساخت سريال شهرزاد سعي كرد تا بتواند يك سريال موفق ديگر را توليد كند. سبك و سياق سريال‌هاي تاريخي و عاشقانه مورد توجه بسياري از بينندگان قرار دارد. حسن فتحي بعد از ساخت سريال شهرزاد به دنبال ساخت فيلم سينمايي مست عشق رفت تا بتواند موضوع مولانا را به تصوير بكشد. به دليل حواشي زيادي كه براي اين فيلم ايجاد شد همچنان نتوانست به اكران برسد.

فتحي بعد از ناكام ماندن در اين سوژه به سراغ توليد فيلم جيران رفت. سريال جيران با داشتن بازيگران محبوب زيادي نتوانست انتظارات را تا حدود زيادي مرتفع كند. شايد بتوان گفت كه قسمت‌هاي اول اين سريال به دليل داشتن ضعف‌هاي مفرط در فيلمنامه نتوانست به عنوان يك آثار موفق خود را نشان دهد. شايد از همين حالا بتوان گفت كه سريال جيران به عنوان يك شكست در كارنامه حسن فتحي ثبت مي‌شود. در اين بخش از مقاله قصد داريم تا سريال جيران را مورد نقد و بررسي قرار دهيم.

بهرام رادان در نقش ناصرالدين شاه
شايد نكته اول در اين زمينه اين باشد كه حسن فتحي با چه معياري بهرام رادان را براي بازي در نقش ناصرالدين شاه انتخاب كرده است. افرادي كه به فيلم و سريال ايراني علاقه دارند مي‌دانند كه بهرام رادان به دليل فيزيك و چهره‌اي كه دارد همواره در نقش جوان‌هاي خوشتيپ ديده مي‌شود. صدا و لحن صورت رادان به درد بازي در نقش شخصيت يك شاه نظير ناصرالدين شاه نمي‌خورد. باور كردن بهرام رادان در اين نقش كمي اغراق آميز است و حسن فتحي قبل از انتخاب نهايي بازيگران بايد اين موضوع را به خوبي در نظر مي‌گرفت.

نكته مهم در انتخاب بهرام رادان به عنوان نقش ناصرالدين شاه اين است كه نمي‌تواند تداعي كننده شاه قاجار باشد، از اين رو ارتباط ميان نقش و بازيگر به درستي برقرار نمي‌شود. بيان و فيزيك رادان ارتباط خاصي با ابهت يك شاه قاجار ندارد.



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،

ادامه مطلب
[ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۳۲:۲۸ ] [ مهدي ]
[ نظرات (0) ]

دانلود قسمت آخر سريال ياغي

دانلود قسمت آخر سريال ياغي

بازيگران سريال ياغي
طناز طباطبايي، پارسا پيروزفر، علي شادمان، اليكا ناصري، امير جعفري، مه لقا باقري مهدي حسيني نيا، نيكي كريمي، جواد خواجوي، آبان عسكري، فرهاد اصلاني

خلاصه داستان
ياغي يكي از سريال‌هاي توليد شده محمد كارت به تهيه كنندگي سيد مازيار هاشمي است كه به عنوان يك مجموعه نمايش خانگي شناخته مي‌شود. سريال ياغي در 30 قسمت توليد شده است كه در روزهاي 5شنبه به صورت هفتگي منتشر مي‌شود. داستان سريال در مورد پسر جواني به نام جاويد است كه در پايين شهر زندگي مي‌كند. ولي به دليل داشتن استعداد زياد در كشتي توانست در مسابقات محلي پيروز شود.

جاويد به دليل استعداد نابي كه در كشتي داشت، با سرمايه گذاري يك مرد غريبه توانست يك قهرمان جهاني شود. او عاشق دختري به نام ابرا مي‌شود كه مدتي قبل در محله آنها زندگي مي‌كند. عشق و عاشقي باعث ايجاد داستان و ماجراي جديدي مي‌شود.

زمان پخش در شبكه نمايش خانگي
29 ارديبهشت 1401

نقد و بررسي سريال ياغي
يكي از سريال‌هاي محبوب در ميان طرفداران فيلم و سريال ايراني، سريال ياغي است كه به عنوان يك مجموعه جذاب شناخته مي‌شود كه نكات قوي زيادي دارد. اين مجموعه به عنوان يك كار موفق است كه در شبكه نمايش خانگي پخش مي‌شود. محمد كارت به عنوان كارگردان اين سريال با ساخت فيلم شناي پروانه توانست نشان دهد كه در كار خود تبحر زيادي دارد. در اين بخش قصد داريم تا به نقد و بررسي سريال ياغي بپردازيم. اگر از طرفداران اين سريال هستيد، بهتر است تا پايان همراه ما باشيد.

كارگرداني سريال ياغي
در نگاه اول مي‌توان گفت كه سريال ياغي با يك سكانس جذاب و نفس‌گير كار خود را آغاز مي‌كند تا پس از يك تعقيب و گريز مختصر، نمايه‌هاي دراماتيك سريال شكل بگيرد. در مراحل اوليه سريال، شخصيت‌هاي سريال به بينندگان معرفي مي‌شود تا خط اصلي داستان مشخص شود. محمد كارت به عنوان كارگردان اين سريال سعي كرده است تا براي فيلمبرداري از تقطيع نماها استفاده كند. با توجه به اين كه اين سريال يك سريال موفق محسوب مي‌شود از همان سكانس ابتدايي مي‌توان گفت كه كارگردان فيلم قصد ندارد تا مهارت و تسلط تكنيكي خود را به رخ بكشد.

در زمينه فيلمنامه مي‌توان گفت كه شيوه توزيع آن به گونه‌اي است كه اطلاعات اصلي داستان به صورت كامل به بيننده منتقل مي‌شود. در هر بخش و سكانس مي‌توان به آساني خطوط كلي شخصيت پردازي را مشاهده كرد. روند كلي داستان به گونه‌اي است كه جايگاه طبقاتي و فرهنگي هر شخصيت را به خوبي نشان مي‌دهد. داستان مرحله به مرحله پيش مي‌رود تا بتوان با مضمون اصلي سريال آشنا شد.

شايد به جرات بتوان گفت كه يكي از امتياز‌هاي اصلي سريال ياغلي، ديالوگ‌هاي آن است كه به صورت رفت و برگشتي بوده و باعث ايجاد و انتقال سريع پيام به مخاطب مي‌شود. اين سريال با نگارش خوبي كه داشته است مي‌تواند به مخاطب بفهماند كه در بلبشوي موجود جامعه، چه مي‌گذرد. محتواي اصلي سريال شايد به نوعي جنگل انساني را نشان مي‌دهد كه قانون برنده آن گرگ بودن و دريدن است اما در اين ميان ساكنان اين محيط مي‌توانند از حق انتخاب خود ميان مرگ و پريدن يكي را انتخاب كنند.



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،

ادامه مطلب
[ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۳۰:۴۷ ] [ مهدي ]
[ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ]