هنوز می پرسید seo چیست؟

بهینه سازی برای موتور جستجو باعث نمی شود که شما محتوای بدی تولید کنید یا اصلا محتوا تولید نکنیدولی در جستجو در صفحه اول قرار گیرید. در صورتی که مخاطب سایت شما را دوست نداشت و محتوای شما قابل قبول نبود بلافاصله از صفحه شما خارج می شود و خود این موضوع برای شما یک امتیاز منفی است و اگر جایگاهی هم دارید این جایگاه را از دست می دهید.

یک جمله معروف که حتما در مورد این موضوع شنیده است

می توانید یک جنازه را در صفحه دوم گوگل دفن کنید بدون اینکه کسی اگاه شوید شما مرتکب قتل شده اید.

  سئو چیست و چه قوانینی دارد؟

 


قبل از هر چیزی نیاز است که معنی سئو را بدانیم. اصلا سئو یعنی چه؟ سئو به زبان ساده، به معنای بالا بردن کیفیت و کمیت ترافیک ورودی به سایت شما از طریق موتورهای جستجو است. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال جلب توجه و جذب مشتریان به سمت وب سایت کسب و کار شما بیشتر خواهد شد.
هنوز می پرسید seo چیست؟ سئو در واقع شاخص اندازه گیری کیفیت وب سایت شما برای موتورهای جستجو است .

سئو مجموعه ای از روش هایی است که منجر به شناسایی بهتر محتوای صفحات سایت شما توسط موتورهای جستجو می گردد. موتورهای جستجو همواره الگوریتم های خود را به سمت هوش مصنوعی بیشتر می برند تا صفحاتی که از لحاظ ساختار، محتوا و کاربر پسند بودن قابل قبول تر هستند را در رتبه های بهتری نمایش دهند.

هدف موتورهای جستجو دادن پاسخ های صحیح به سوالات کاربران است به همین دلیل سعی آنها بر این است که بتوانند سایت هایی با محتوای درست و کیفیت مناسب را به بازدید کنندگان خود نمایش دهند.

یکی از معروف ترین این موتورهای جستجو که تقریبا اکثر کاربران سعی در گرفتن پاسخ از آنها دارند موتور جستجوی گوگل است در اولین قدم این موتور جستجو هدف خود را روی سریع ترین پاسخ به مخاطب قرارداده بود که در آن زمان نمایش نتایج همراه با مدت زمان پاسخ بود . با گذشت زمان و مطالعه رفتار مخاطب به این نتیجه رسید که سریع ترین زمان ، مخاطب را خوشحال نمی کند دقیق ترین پاسخ مخاطب را خوشحال می کند.

سئو وب سایت از آنجایی اهمیت پیدا می کند که 70 درصد کاربران برای رسیدن به هدف خود تنها 5 نتیجه اول گوگل را بررسی می کنند. بنابراین در صورتیکه تمایل دارید در کلمات کلیدی کسب و کارتان در 5 نتیجه اول گوگل قرار بگیرید، روی سئو سایت خود باید سرمایه گذاری کنید.



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،
[ ۲ فروردین ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۴۱:۵۷ ] [ مهدی ]
[ نظرات (0) ]
[ ]